" Lepidopterophobia "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





// result exam}
Monday 18 November 2013 | 21:21 | 0Comment



asslamualaikum , tadi chat dengan aizatul hafizah aka lulu :) and dia ckp result exam akhir tahun sdh keluar , so result blh check online melalui SAPS :)

// Anyone yg mau check result exam boleh tekan  SINI !

back to the story , agak sedih la jga dgn result yg aku dpt , sbb  hri tu aku struggle gila vavi sampai ndak tidur malam sbb study -,- walaupun markah yg aku dpt nyawa-2 ikan , tapi yg penting ada jga peningkatan :) hari tu exm pertengahan tahun dpt no 9 , bru-2 ni dpt no 7 drp 22 *alhamdullilah

TAPI aku still ndak puas hati dgn markah bio aku :'( walaupun lulus tapi markah 50 lebih -,- xda guna jga :3 bukanlah ndak bersyukur , tapi kita kalau exam bukan mau stakat lulus , kalau boleh dpt A :') 

so class next year blm tau lg , sbb dgr-2 ckgu ckp ad yg mau kena bg pindah :'(
hope gila masih class sceince :') memandangkan markah addmaths aku dgn pizik amatlah macam taik , so terpaksa la lebihkan masa dengan dua subjek tu :* tapi kan dalam bnyk-2 subjek otak aku mmng xblh terima pizik -,- i don't know why :( even markah addmaths aku lg teruk dri pizik :3

DEAR PHYSIC , PLEASE BE NICE WITH ME :')