" Lepidopterophobia "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





// LEPIDOPTEROPHOBIA}
Sunday 7 December 2014 | 06:12 | 0Comment


                         (this is how i feel when i see moth / butterfly)

LEPIDOPTEROPHOBIA ? ekceli this phobia refer kpd org yg takut dgn moth aka kupu-2 dan mengalaminya dr kecik smpai skrg.TAPIkan sampai skrg sbb aku takut blm dpt dikenal pasti -.- i know sstgh org akn anggap this is stupid phobia :3 tapi ....untk org yg ad phobia ni dia msti paham :(

ak pn xtau la knp ramai org ska sgt dgn ni binatang -.- lagi-2 moths yg besar kaler hitam pekat / coklat. 
rasa mcm mau pitam bla nmpk tu bnda trbang-2 .Memandangkan aku mushkil dgn ketakutan aku yg melampau dgn binatang ni , ak pn search di google about this phobia .

FINALLY aku jmpa satu site ni dan ak gmbra bila baca comment-2 luahan perasaan org-2 yg ad phobia mcm aku . MAJORITI smua ap yg aku rasa dan aku alami smua sama :') dan terdetik la dlm hati aku : '' and now ad jga org yg paham perasaan aku '' sbb ak mmng xpuas hati dri dlu smpai skrg dgn org yg xblh cba paham ketakutan aku dgn ni binatang and dorang anggap ini satu lawak jenaka -.- ohhmy kejamnya mereka.

Prnah hari tu ak mmg xboleh tahan smpai ter-keluar air mata ak , time tu dkt kelas bru lps habis class , and dtg classmate ak ni dgn slamba  bawa kupu-2 besar ( nmmpk mcm mau mati sdh ) letak dkt tmpt duduk ak -.- and i was like  , '' kau buat ap ni gila ? '' nmpk permainan dia disitu ? 

lg satu ak mmng xtahan duduk , kalau dkt kelas ad tu binatang didinding lg-2 time ad ckgu sbb klau mau lri dr kelas payah klau mau teriak mmng kena halau ak dri tu kelas , hahah -.- even dia nmpk mcm tidur , tpi otak ak akn hntr impulse yg mengatakan bahawa mcm mna kalau tu bnda terbang lps tu hinggap dkt badan kau ? so , itulaa yg menyebabkan aku x duduk diam mcm cacing kepanasan slagi tu bnda xkeluar , haha

THE CONCLUSION is , ak harap ak ad kawan yg ad phobia ni . baru ad geng , haha..
Jadi xpaya mau pelik sgtlah dgn org yg ad LEPIDOPTEROPHOBIA sbb ia sgt unik , haha
dan NICOLE KIDMAN pun alami bnda yg sama :3